Korisnička podrška
Angažovanje korisničke podrške PS.IT-a obračunava se po efektivno angažovanom satu po ceni od 50 evra (bez PDV) za početni sat i 25 evra (bez PDV) za ostale započete sate, po zvaničnom srednjem kursu na dan fakturisanja usluge, dok angažovanje korisničke podrške van radnog vremena, po zahtevu korisnika, radnim danima pre 8:00 i posle 17:00 časova, kao i vikendom, obračunava se po efektivno angažovanom satu po ceni od 50 evra (bez PDV) za svaki započeti sat.
Korisnici koji se nalaze više od 20 kilometara od centra Beograda, snose troškove puta i boravka lica sertifikovanog za pružanje korisničke podrške na lokaciji kod korisnika, a prvi sat intervencije plaćaju po ceni narednog sata. Troškovi puta dodatno se naplaćuju po ceni od 0,5 evra (bez PDV) po kilometru.
Postoji i mogućnost intervencije „na dalјinu“ pomoću programa Team Viewer, koji omogućava pružanje korisničke podrške pristupom preko interneta računaru korisnika. Cena intervencije korišćenjem programa Team Viewer u toku radnog vremena iznosi 25 evra (bez PDV), a van radnog vremena PS.IT-a po ceni od 50 evra (bez PDV) za svaki započeti sat.
Ukoliko korisnik programa MPP2 želi da se izvrši neka od navedenih intervencija korisničke podrške PS.IT-a, potrebno je da pošalje zvaničan zahtev na mejl kontakt@psit.rs ili podrska@psit.rs, u kome je potrebno da se navede koju vrstu intervencije korisnik želi, na koji način želi da interencija bude izvršena i predloži termin kada bi se intervencija obavila. Nakon toga, lica iz korisničke podrške kontaktiraju korisnika i dogovaraju datum i vreme intervencije u zavisnosti od slobodnih termina.
Cenovnik korisničke podrške
Na lokaciji
- U toku radnog vremena
- Prvi započeti sat
Na lokaciji
- U toku radnog vremena
- Svaki naredni započeti sat
Na lokaciji
- Van radnog vremena
- Po hitnom postupku, svaki započeti sat
Udaljeni pristup
- U toku radnog vremena
- Po započetom satu
Udaljeni pristup
- Van radnog vremena ili po hitnom postupku
- Po započetom satu
Podrška konsultanta
- U toku radnog vremena
- Po započetom satu
Podrška konsultanta eksperta
- U toku radnog vremena
- Po započetom satu